Polityka zwrotów i reklamacji

Zwroty i reklamacje

Serwis: akademialexantis.pl

Administrator / Sprzedawca: Akademia LexAntis sp. z o.o., NIP: 7582382315, ul. Wesoła 58, 07-410 Ostrołęka.


1) Charakter sprzedaży

Sprzedaż w serwisie akademialexantis.pl prowadzona jest wyłącznie na rzecz przedsiębiorców (B2B). Zakup szkoleń, dostępu do materiałów edukacyjnych i usług szkoleniowych odbywa się na podstawie wystawionej faktury VAT.

Z tego względu nie mają zastosowania przepisy o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość przez konsumenta(art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).


2) Rezygnacja z udziału w szkoleniu

W przypadku szkoleń stacjonarnych lub online:

  • Rezygnację można zgłosić nie później niż 7 dni przed terminem szkolenia, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@akademialexantis.pl.
  • W przypadku rezygnacji w tym terminie możliwe jest:
    • przeniesienie udziału na inny termin szkolenia (jeśli dostępny), lub
    • przeniesienie udziału na inną osobę (uczestnika zastępczego).
  • Rezygnacja późniejsza niż 7 dni przed szkoleniem lub nieobecność uczestnika nie stanowi podstawy do zwrotu należności.

3) Reklamacje dotyczące usług szkoleniowych

Jeśli w Twojej ocenie szkolenie nie zostało zrealizowane zgodnie z opisem (np. zmiana zakresu merytorycznego, problemy techniczne w przypadku szkolenia online), możesz złożyć reklamację:

  • mailowo na adres: kontakt@akademialexantis.pl,
  • lub listownie na adres siedziby firmy:Akademia LexAntis sp. z o.o. ul. Wesoła 58, 07-410 Ostrołęka
  • telefonicznie: +48 539970795

Reklamacja powinna zawierać:

  • dane uczestnika lub firmy (nazwa, NIP, e-mail, numer zamówienia),
  • opis zdarzenia lub zastrzeżeń,
  • proponowany sposób rozwiązania sprawy.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.

W przypadku uznania reklamacji – zwrot należności lub inne świadczenie (np. udział w kolejnym szkoleniu) realizowany jest w uzgodniony z klientem sposób.


4) Reklamacje dotyczące płatności

Reklamacje związane z obsługą płatności elektronicznych (np. Paynow) należy zgłaszać:

  • bezpośrednio do sprzedawcy (kontakt@akademialexantis.pl),lub
  • do operatora płatności: mBank S.A. – Paynow, ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa.

5) Zmiana terminu lub odwołanie szkolenia przez organizatora

Zastrzegamy sobie prawo do:

  • zmiany terminu szkolenia (z przyczyn niezależnych, np. choroba prowadzącego, awaria systemu),
  • zmiany prowadzącego przy zachowaniu tematyki i programu,
  • odwołania szkolenia – w takim przypadku uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej wpłaconej kwoty lub możliwość udziału w innym terminie.

6) Kontakt w sprawach zwrotów i reklamacji

Akademia LexAntis sp. z o.o.

ul. Wesoła 58, 07-410 Ostrołęka

NIP: 7582382315

E-mail: kontakt@akademialexantis.pl


📌 Niniejsza polityka stanowi integralną część regulaminu zakupów i obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez przedsiębiorców za pośrednictwem serwisu akademialexantis.pl.